Fredag.

Äntligen är det helg. Den här dagen kunde inte ha börjat bättre än den gjorde. Det handlar om jobb, men jag vill inte avslöja för mycket innan jag faktiskt skrivit under papprena. Jag går ju av mitt schema som jag har nu den 6 Feb och direkt den 6 Feb så påbörjar jag ett nytt schema på ett annat ställe. Så jag vet då vad jag gör framöver. Var det inte jag som för ett tag sedan förespråkade hur otroligt skönt det var att vara springis istället för att gå på schema? Får man lov att ändra sig gällande den åsikten och det uttalandet? Så jäkla skönt att kunna planera iallafall just nu när mannen går skola och allt. När han var hemma så var det inte lika viktigt med den där planeringen men nu måste ju allt passa in för alla inblandade. Så planering känns lite som A och O.
 
Men annars gillar jag faktiskt att vara springis det beror liksom på vissa kriterier.
 
Hämtade kidsen från förskolan strax innan 13:00 inga glada miner från Lilltuttan idag inte jag tror hon tjöt hela vägen hem men undantag för när vi hämta ut ett paket på Ica. Jag kände lite hur mitt glada humör började vända på klacken... men nä så lätt går det inte, nu är det helg nu ska vi vara glada.
 
Sen öppnade jag ytterdörren och dammråttorna flög i mot oss då höll det där humöret på att vända igen, men det är väl bara greppa dammsugaren och göra något åt det sen är det helg!
 
Ordning och reda pengar på Fredag!
Eller
Städa, städa varje Fredag och så varje jul!
Det tycker jag är kul...
 
Trevlig helg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0