God förmiddag!

Idag är det lite snöstormsaktigt ute. Jag och barnen tänkte dock trotsa vädret iallafall och gå och titta om isen på Lomtjärn håller för lite skridskoåkning. Loke har aldrig åkt skridskor så jag tänkte att han skulle få prova. Freija vill hellre åka skidor. Märkte att hockyehjälmen var i bilen som är på vift så det får bli cykelhjälmen. Jag tänker ju bättre en hjälm en ingen alls, dessutom lär han ju inte åka såfort och jag går ju bredvid.  
 
Idag och imorgon är jag ledig. Sen jobbar jag Fredag, Lördag och Söndag. På Tisdag jobbar jag min sista dag på Nyberga sen är jag en almare igen och börjar jobba natt där. Dom håller på att renovera köken på Almen. Vi ska få diskmaskin och helt nya kök så det ser ut som en smärre rövarkula, men det blir nog fint då det är klart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0