God förmiddag!

Gröten är i magen, tvätten i rullning. Nu väntar vi på Dessi, så ska vi bege oss ut på lite shopping, eller iallafall en titt i affärer. Jag har ju två presentkort som jag tänkte göra mig av med. Imorse var dock inte barnen på något gröthumör. Konstigt det där, varken jag eller barnen är några frukostmänniskor men äta bör man ju och frukost är ju det viktigaste målet på dagen sägs det.
 
Jag åt iallafall upp min gröt *klappar mig själv på axeln* haha ;) Bildbevis till och med. Glömde ta en bild på gröten innan den for ner i magen, men alla vet väl hur en gröttallrik ser ut. Intressant!
 
 
Funderar på vad man skulle ha ätit idag, vill äta något gott! Tipsa gärna om god och bra vardagsmat.
 
Trevlig Måndag på er!
 
 


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Här hemma hos oss blir de ugnstekt laxfileer med kokt potatis morötter å såser till middag idag:) gott gott :)

Svar: Utan att ens ha läst din kommentar innan jag lagade middagen igår var det precis lax som jag plockade upp ur frysen ;) så det blev samma mat här hemma. Jag kanske läste dina tankar. Hehe.
Caroline Nilsson

2013-01-21 @ 13:49:06
URL: http://www.liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0