God morgon!

Sicken sömn jag fått va. Telefonen har gått varm. Tänkte att jag skulle sova hemma hos mamma för att det kanske skulle bli tystare där än hemma. Tji fick jag när mina bröder typ klockan 11:30 satte igång och spela Air hockey. Först hade jag lite svårt att avgöra om dom räknade legobitar i rasande tempo eller om dom spelade, haha. Fast tillsist kom lilla E på att jag låg och sov då blev det tystare. Herre jösses jag hade ju informerat båda grabbarna om att jag skulle sova på övervåningen, minnet är tydligen bra men kort :) Fast egentligen gjorde det inte så mycket jag ska ju kunna sova inatt.
 
Om ca två timmar ska jag vara tillbaks på jobbet för att jobba en kväll. Så jag lär vara lagom mör ikväll.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0