God natt!

Ikväll när jag kom hem från jobbet så var båda barnen vakna. Mannen har varit iväg och fixat med bilen medan jag jobbade, så barnen hade faster Angelica här och även lillmorbror. Det var inga glada miner när jag kom hem och sa att det var läggdags. Jösses Loke satte igång världens varulvsyl, men tillsist fick jag bägge två nattade och kunde hoppa in i en välförtjänt dusch.
 
Nu är kvällsmaten intagen och jag ska bara fixa håret, sen ska jag krypa till kojs. Kanske kika lite på någon film eller ett playprogram. Brukar somna så gott när jag somnar till film eller tv. Imorgon jobbar jag dag så det är ju uppstigning tidigt. Ska berätta något kul för er imorgon, men mer om det då ;)
 
Förresten imorgon är det helg, igen! Känns som vi inte har annat än helg när det precis varit så många helgdagar. Fast just idag känns det faktiskt skönt att det vankas helg och ledighet.
 
En bild på mig och lillbönan från nyårsaftonsdagen.
 
 


Kommentarer
Elin

Sv: Ja ananas har jag hört och ska absolut testa! Det finns ju så mycket man kan göra för att sätta igång och jag ska bannemig testa det mesta! :)

Tack så mycket! Ja det har vi verkligen, som vi längtar efter henne nu.. Detta kommer verkligen bli ett bra år :)
Jag önskar dig och din familj god fortsättning!

2013-01-04 @ 15:03:48
URL: http://elinsunderverk.blogg.se
Lollo

Åh, så otroligt vacker bild på er två :)

Svar: Tack :)
Caroline Nilsson

2013-01-14 @ 10:16:33
URL: http://Lsodersten.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0