Grattis ♥

En bild i repris.
 
Idag är ingen vanlig dag för det är min älsklings födelsedag hurra hurra hurra!
 
Imorse innan jag for på jobbet la jag fram en present till mannen i sovrummet, som han kunde öppna när han vaknat. Hojtade lite tyst grattis och sen var det bara att springa till jobbet. Jobbdagen har gått toppen, är så himla glad över det här vikariatet. Så himla fin arbetsplats, men nu har jag helg! En efterlängtad sådan eftersom jag fickk jobba förra helgen, vilket jag egentligen inte skulle ha gjort.
 
När jag kom hem från jobbet var det tårtkalas. Tårtan som mannen gjorde igår var jätte god. Jag är inte så mycket för tårta, men den här var alldeles i min smak sådär lagom. Det har varit förbi lite besök här på eftermiddagen. Freijsan hade gjort så fina teckningspaket till pappa på förskolan. En utav teckningarna ska jag rama in. Så himla underbart familjeporträtt. Lillan har ritat sig själv, pappa, mamma och Loke. Gullunge! Pappan vart då glad för de fina teckningarna, han hade till och med fotat dom med telefonen :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0