Hej Torsdag.

En dag kvar till jobbhelg. Imorse gick vi upp tidigt och for på vuxen-barn. Träffade Lovisa, Alva och Ida där också. Barnen lekte och sen fikade vi. Efter besöket där så for vi till mitt jobb och skrev på papper som vi sedan lämnade in på chefens kontor i ams-huset. Nu är jag anställd en månad till åt kommunen på 80,29% natt. Det känns fint att få jobba natt. Jag gillar det, ensamarbete.
 
Svärmor var precis hit och utförde tassvård på katterna så nu är alla klor klippta och korta. Chili satt som en kung i knät och mådde gott medan han fick tassvård. Ior där emot var inte direkt med på noterna han var riktigt tjurig under hela behandlingen.
 
Snart ska jag dammsuga, bara kidsen äter upp maten. Onödigt att dammsuga innan dom är färdiga för då får man väl börja om från början, börja om på nytt. Ikväll är det skidtävling på Storgatan. Jösses så svårt det var att gå med vagnen när dom plogat upp värsta snöhögarna och plattat ut det vid övergångsställena.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0