Hellooo!

"Fantastiskt mysigt idag är det Fredag"
- Freija 4 år.
 
Jajjamän idag är det Fredag. Här hemma vankas det Fredagsmys, sen så står det jobb på agendan för min del resten av helgen. Jobbar kväll imorgon och en delad på Söndag. Så jag vet då vad jag gör sen nästa vecka jobbar jag bara en dag resterande dagar blir det hemma mys med kidsen medan mannen är i skolan. Han börjar plugga på Måndag till Lastbilskortet så honom lär vi knappt se röken utav på ett halvår ;)
 
Idag har vi fyllt på katternas mat och sandförråd, hämtat ut ett paket och hälsat på gammelmormor. En alldeles lagom dag, ingen stress bara lugna puckar. Ikväll är det ju pepp-programet Galdiatorerna också. Känner mig inte alls lika peppad till att träna efter mitt besök hos doktorn igår efter att ha fått beskedet att något kanske är knasigt med mitt lilla hjärta, så jag tänker nog ta det lugnt till efter mitt ultraljud på PÄS.
 
Fick även hem papper idag om min "hemlis" jag håller på med. Nu vet jag ju dock inte hur det blir med den heller allt hänger på hur det ser ut efter ultraljudet, känns lite surt just nu då jag gärna hade haft allt spikat och klart och veta vad som gäller framöver, det blir liksom lite svårt att planera, men allt löser sig...
 
Trevlig helg på er!


Kommentarer
Johanna

Åh vad jag saknar er!! Flyttar ju imorgon och bor inte hemma på flera veckor.. Men då har jag ju barnvakt ;)

2013-01-18 @ 19:45:47
URL: http://johanaj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0