Hör och häpna.

Imorse åt tant Caroline havregrynsgröt till frukost och det mina vänner ska jag säga er att det har väl hänt en sisådär 3 gr i hela mitt liv. Det är ingen favorit om jag säger så, men det sägs vara nyttigt. Sedan nyår är jag återigen igång med Shape up appen och försöker få i mig massor med kalorier för att förhoppningsvis öka lite i vikt. Måste säga att det går rätt bra att följa kaloriintaget som jag ska. Ibland blir det kanske 200-300 mindre än vad jag borde äta men hur jäkla lätt är det att trycka i sig typ 2628 kalorier varje dag? Det är kämpigt, men sålänge jag håller mig över 2300 är jag nöjd. Då får det diffa litegrann.
 
Idag har jag jobbat heeela dagen och imorn blir det detsamma. Jobbar delad tur så jag går ju hem några timmar mitt på dagen. Jag gillar delade turer iallafall på helgen då hinner man träffa barnen trots att man jobbar hela helgen.
 
När jag kom hem från jobbet fanns det inget lördagsgodis hemma, men mannen var snäll och for och köpte mig en godispåse. Så nu ska jag stänga in mig i sovrummet och kika på The Killing med godispåsen i högsta hugg! Det är jag värd efter en heldag med jobb ;P


Kommentarer
Matilda

sv: Ja de färgerna funkar verkligen till allt!!:) älskar också dom!!

2013-01-19 @ 21:57:38
URL: http://matiildablom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0