Ibland alltså!

 
Här skulle jag kunna skriva en rad svordomar, men det gör jag inte för ett utav mina nyårslöften var ju precis det. Att inte svära i bloggen för min mormors skull, jag är ett lydigt barnbarn ;)
 
Jag tänker inte ens ägna ett inlägg åt det jag tänkte från början för det är inte värt det. Så punkt. Igår när jag beställde gardinen så glömde jag ju att köpa kökshanddukarna som är i samma mönster ;( Ville ju ha dom också, men man kanske får göra en ny beställning senare och hoppas att dom finns kvar då.
 
Ikväll är det jobb 15:00-21:00. Är det bara jag som tycker att det är sååå skönt att det är vanliga dagar igen. Vardag och rutiner. Nog för att barnen fortfarande har jullov men det är iallafall inga röda dagar och så. Haha lär ju inte vara många som håller med mig, men jag tycker allt blir så luddigt i ledighet och så. Jag vill ha struktur. Tanten (!)
 
I helgen kanske det blir bio med mammsen. Håller tummarna för det. Mysigt att krypa upp i dom alldeles för obekväma biostolarna och njuta av mörkret och filmen. Om det nu blir, så är det Mammas pojkar vi ska se. Jag skrev ju om den för ett tag sedan har dock inte hört så mycket bra kritik om den... men men.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0