Jo men visst!

Ledig får man vara när man är pensionär, för i helgen blev det jobb iallafall. Bye bye ledighet.
 
Det kuliga jag skulle berätta för er idag, var iallafall att jag fått ett las-vik som jag börjar jobba på, på Tisdag. Det är ett ställe jag aldrig varit på förut, men nu har jag gått intro en kväll och en dag. Just nu arbetar hjärnan för fullt för att ta in allt nytt. Som vikarie har man inte bara ett jobbställe i huvudet utan flera. Ni kan ju tänka er hur mycket huvudet får arbeta. Just nu arbetar mitt huvud på 3 olika arbetsplatser med olika rutiner. Det gäller verkligen att vara snabblärd i det yrket jag är i för det rullar fort på.
 
I helgen ska jag dock jobba på en utav arbetsplatserna som sitter i ryggmärgen. Då slipper hjärnan gå på högvarv iallafall, där kan man allt innan och utantill. Jag får väl önska alla mina läsare en trevlig helg.
 
// Arbetsmyran.


Kommentarer
Linnea- Blev mamma som 17åring

Vad duktig du är! :)
Jag har nog mycket att komma ihåg på en haha!

2013-01-07 @ 09:23:51
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0