Kalas på Bibblan.

Gammal bild på dom finaste.
 
Idag vankades det kalas på biblioteket här i byn. Vi kom dit vid ett snåret och det var fullproppat med folk. Vi gick tipsrunda, barnen fick tatueringar och fika. Loke var så söt när han kom och visa sin tatuering för oss "Jag fick den av en SEJ!" (tjej) och värsta rynk på näsan minen. Haha. Sen gjorde dom varsitt armband också med någon konstig tråd, så dom fick vi trä om när vi kom hem.
 
När det bjöds på fika var Freija så söt. Jag ska ha till lillebror också. Hon är så noga med att det ska vara rättvist. Samma sak när hon var och tog hål i öronen och fick en klubba när det var klart "Kan jag få en till min lillebror också" hon är mån om att brorsan ska få precis samma som hon. Det tycker jag är fint vad det än gäller.
 
Nu är barnen ute och leker med morbror E i det stora snöhögen utanför oss. Jag sitter vid fönstret med vädringsluckan öppen så jag både hör och ser dom. Dom leker mamma, pappa, barn och har gjort en bil i snöhögen. Fantasin är det inget fel på hos trollungarna ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0