Ledig!

 
Nu har jag gått av helgens arbete, och påbörjat i princip en veckas ledighet med undantag för en jobbkväll på Onsdag. Tänkte passa på att besöka Vuxen-barn på Tisdag, var så länge sen vi var där, men nu ska jag njuta av mitt godis som blev över från igår och slå på en film. Har precis tryckt i mig två paltar, härligt kvällsmål. Jag lär ju inte somna hungrig iallafall kan även tilläga att jag ätit havregrynsgröt idag igen, det börjar till att vara en tradition. Har ju ätit det 2 dagar på raken nu.
 
Palten stod förövrigt svärmor för hon kom förbi med två lådor i eftermiddags det tackar vi för. Kidsen var dock mer sugna på havregrynsgröt, bara för att jag åt det innan jag stack iväg till jobbet. Knasiga ungar men dom får väl äta palt till lunch imorgon då. Havregrynsgröt till middag liksom, jaja ibland får man undgå sina principer och låta barnen vara med och bestämma, är ju inte så att dom dör för att dom väljer att äta gröt istället för riktig mat. Mammas älskade tokstollar♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0