Natti natt... & tack.

Ja då börjar min första dag som 26 åring lida mot sitt slut. Imorgon ska jag ringa VC igeeen. Nu får det vara nog med mitt mående. Har inte mått speciellt bra den här veckan och denna gång tänker jag inte ge mig. Nu ska jag banne mig ha den hjälp jag behöver, med vad jag nu behöver hjälp, för det vet jag knappt själv, men jag ska kräva en grundlig kroppsbesiktning för jag tror minsann inte det står helt rätt till i min lilla kroppshydda. Nu har jag liksom gått och mått till och från sedan Oktober, order att vila en månad, hjälpte inte och sen dess har det varit såhär. Det är fasen inte mänskligt att behöva ha det såhär. Får jag ingen hjälp nu så vänder jag mig till någon VC i en annan stad. Nä nog om det... den bittra sanningen.
 
Jag vill tacka så jätte mycket för alla gratulationer jag fått både via sms, Instagram, Facebook och telefonsamtal. Det värmer ska ni veta. Tack även för besök och presenter och tulpaner♥
 
 
Det här fina halsbandet fick jag av min "stora" lillebror han vet precis vad syrran gillar.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0