Onsdag!

Hellooo!
 
Äntligen har jag fått tillbaks mitt rum! Haha känner mig lite som en obstinat tonåring när jag sitter med dörren stängd och inte vill bli störd. Vi är en smula trångbodda, måste jag ibland medge. Så nu har kidsen åter gemensamt sovrum, hälften av leksakerna har fått flytta ut i vardagsrummet och det ser faktiskt inte så tokigt ut. Dessutom är det ju oftast där alla dessa leksaker tillslut brukar hamna så varför inte ha dom där från början då är det inte längre stökigt när dom står där utan det är ordning och reda var sak på sin plats. Ibland liksom överlistar man sig själv en smula. Jag är så nöjd med vårat sovrum. Visst det hade inte skadat med en liiite större säng men vad tusan  jag har iallafall ett rum igen och sova kan jag också om än i en lite mindre säng finns det hjärterum så finns det stjärterum, hehe har alltid hatat det uttrycket men det är såklart att mannen också får bo i mitt rum ;) Okej vårat men mest mitt rum kom ihåg det.
 
Idag har jag jobbat igen. Min andra riktigta arbetsdag på nya arbetsplatsen. Det går faktiskt helt okej fast jag är en väldigt frågvis medarbetare. Jag frågar hellre engång för mycket än för lite. Vill alltid vara på den säkra sidan. Det är ju faktiskt människor det handlar om så man vill ju göra rätt alla gånger. Fast man kommer ganska långt med sunt förnuft och en bra inställning också. Det här ska jag nog fixa galant. Rätt vad det är så kan jag även denna arbetsplats som rinnande vatten.
 
Ikväll är det säsongs premiär av EFTERLYST! Ett av mina favoprogram från när jag var bara barnet. Har följt det sålänge jag kan minnas. Ja till och med sålänge att jag faktiskt tittade på det som liten bara för att det var ungefär lika läskigt som att se på skräckfilm, fast på riktigt dårå. Nuförtiden suckar jag mest och undrar hur tusan vissa människor är funtade och hoppas att alla ligister åker dit.
 
Imorgon är det en rolig dag! Ser verkligen fram emot den.
HEJ HOPP!


Kommentarer
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Okej, ojj shit vad obehagligt. Var det blandat med yrsel eller? Jag fick ju lite så tidigt i graviditeten, men det var ju mer en svimnings-attack.

Måste ju hursomhelst se bra nu, får väl se sen om synen ändras då :)

Svar: Alltså jag fick ju yrselfall ett par gr runt vecka 20. Blandannat ett på affären, det var läskigt, men då jag tappa synen hade jag ingen yrsel alls.
Caroline Nilsson

2013-01-09 @ 19:53:52
URL: http://idamli.blogg.se
Matilda

sv: Ja de är så irriterande!! Att designen ska se olika ut i olika webbläsare, men har hört att se bästa är att koda htlm koder i Firefox så ska fixa de, och jag går ju på ett mediagymnasium dör webbdesign finns som kurser men de är väldigt frustrerande ändå tills de är fixat. Men tack för att du sa hur det såg ut för dig, det ger mig en bättre bild av problemet!:)

2013-01-10 @ 10:43:04
URL: http://matiildablom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0