Tisdag.

 
Imorse var det inga glada toner från lilleman i hushållet, jag tror han tjöt en timme i streck för att han skulle duscha. Han blev tyst först när vi skulle bege oss ut och fara på Vuxen-barn. Sen har ena katten rivit honom i örat så han har en stor sårskorpa, tror ni inte den där skorpan lossna när jag drog tröjan över huvudet på honom så blodet forsade (enligt lilleman då) det var ingen liten reva, men katterna säger ju ifrån på sitt sätt när det blir för mycket.
 
Det var evigheter sen vi var på vuxen-barn säkert 1 år sedan, men det var trevligt. Inte alls så mycket folk som det brukade vara då vi var där förr, det blir nog en repris på det besöket på Torsdag. Barnen gillade det massor. När vi var färdiga där så gick vi till ams och hämtade ett papper, sen handlade vi och nu har vi morbror E på besök. Jag var tvungen att köpa en ny stekpanna idag, då jag råkade bränna våran inne igår när jag skulle laga middag. Tror ni inte stekpannan stod på 275g i ugnen medan jag vänta på att ugnen skulle bli varm? MORR! handtaget smälte en smula och nu står den stekpannan ute på balkongen i snön. Det blev en billig Ica stekpanna tillsvidare 169 pix.
 
Ikväll blir det korvstroganoff och ris till middag. Mums.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0