Tisdag.

 
Efter jobbet for jag och hämtade ut mitt paket med dom nya köksgardinerna. Det blev precis så bra som jag hade tänkt mig, om inte bättre. Vårt kök är rätt mörkt och tråkigt så med en vit bas i gardinen kommer det in mer ljus. Tycker den var så himla söt den här. Min vän Dessi beställde en likadan fast i blått som ligger här och väntar på henne. Det blir säkert lika fint hemma hos henne. Alltid när jag beställer från Jotex brukar jag passa på att slänga med lite sängkläder i beställningen. Denna gång blev det färglada sängkläder med hus och träd på. Dom går i rött, rosa, orange och vit. Så tjusigt så.
 
Och julpyntet har fått åka in i skåpen igen, nu tycker jag att våren kan komma. Iallafall lite sunshine!
Det gick faktiskt över förväntan att jobba idag, trots att jag fortfarande är sjuk. Som tur var hade jag bara en kort tur så helt slut hann jag inte bli. Ikväll är det födelsedagsfika hos tant Lina! :)


Kommentarer
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Haha jaa, så typiskt :) Den som vill behålla kilona dom rinner det bara av för, och tvärtom ;) Får ju se hur min kropp funkar efter en graviditet. Spännande om det blir kämpigt eller inte :P

2013-01-08 @ 16:53:21
URL: http://idamli.blogg.se
Matilda Blom

sv: Jag förstår hur du menar, men när jag använder mig av tex enkelt program som Picasa är först bilden som vanligt sen två sekunder senare försvinner massor av färg!:)

2013-01-08 @ 20:43:54
URL: http://matiildablom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0