Tjohoo!

 
Och vad det blev? Det får ni se någon annan dag!
 
Det blev iallafall ingen Nikon D7000 jag känner inte för att ha någon sådan systemkamera just nu. Jag har inget intresse för att utveckla fotograferandet men jag vill kunna ta BRA och FINA bilder på min familj och det hoppas jag att jag kommer kunna göra med denna. Jag vill ha en mindre kamera som inte kräver en tung väska och en massa att släpa på, den ska vara lätt tillgänglig och i princip få plats i fickan.
 
Jag hoppas att jag blir nöjd med denna, och jag hoppas att den dyker upp innan helgen, men det kanske är att hoppas på för mycket. Jag kan iallafall hålla tummarna! ;)


Kommentarer
Dessi

Spännande :)

2013-01-23 @ 09:59:37
URL: http://desireeberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0