Vad tänkte jag här?

När mannen fyllde år så köpte jag honom en härlig huvtröja samtidigt så hittade jag då koftan till höger i bild och kunde inte motstå att köpa den, och samtidigt hade jag då beställt en nästan likadan kofta från Ellos bara den lilla detaljen att den ena har knappar och den andra är knapplös. Nu gillar jag ju verkligen den här färgen så båda går hem hos mig, men jag måste nog spana in lite andra koftor i andra färger framöver. Har två presentkort som jag tänkte sätta sprätt på här någon dag till veckan.
 
Dessa koftor kommer nog användas flitigt på lite kyligare sommarkvällar. Tycker det har kommit in så himla mycket fina färger nu till våren. Ljusa pasteller. ME LIKE!
 
Nu blir det jobb!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0