Våran dag.

Vad konstig bilden på Loke blev när jag la upp den här, helt ofokuserad, men men.
 
Imorse var jag och barnen iväg på Vuxen-barn igen, kul tyckte dom såklart! Det var rally med dockvagnar och lite klipp och klistrande, och fika såklart. Efter VB gick vi hem och hämtade vagnen och skidorna och tog oss en tur på byn. Vi svängde förbi mamma/mormors jobb och kollade om hon jobba men inte det, så då for vi in på bibblan istället och läste ett par böcker innan vi fortsatte vår färd på skidor och till fots.
 
När vi kom hem beställde Loke pannkakor till lunch så det var bara för mig att ställa mig och steka ihop ett gäng. Själv åt jag korvstroganoff rester idag igen. Denna gång lyckades jag verkligen med stroganoffen sjukt god blev den. Tror minsann att det är den bästa jag gjort okej Freijsan hjälpte också till kanske hon bidrog till att den blev så himla smaskig hon kanske slängde i någon hemlig ingrediens när jag tittade bort.
 
Nåväl, efter lunchen kom min "stor" lillebror och A för att hämta upp Freija och jag och Loke gick till bussen för att fara till Luleå på lite shopping. Vi har haft en super eftermiddag på stan och Freijsan har haft det toppen med faster Angelica hon tiggde till och med till sig ett bad hemma hos henne. Så hon kom hem nybadad, väldoftande och glad i hågen efter en lyckad eftermiddag hon med.
 
Imorgon blir det jobb för mig, en kort tur. Tog på mig den i Tisdags eftersom att den var just kort. Sen vankas det ledighet för hela familjen Nilsson! Efterlängtat♥


Kommentarer
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Jo, litet och behändigt :) Jo, vi är nöjda.. och det var ju gratis också så det tackar man för ;)

2013-01-25 @ 12:47:08
URL: http://idamli.blogg.se
Lovisa

Om du är lekledare är jag på ;) hehe
Nä, men seriöst, någon borde ju starta nå! :) vilken härlig dag ni fick allihopa! :)
Trevlig helg!

Svar: Jag hade inte bangat, men man måste ju ha ett bra koncept :)
Caroline Nilsson

2013-01-25 @ 21:34:48
URL: http://wemakeafamily.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0