Älskade unge!

Såhär fin var min lilla prinsessa på sveriges nationaldag. Klänningen har hon ärvt utav min kusin och den satt som en smäck. För Freijsan var det nog rena rama maskeraden då hon drog på sig tiaran och viftade med trollspöt. Så himla fin. Hon fick beröm för klänningen utav flera damer som vi stötte på under dagen. I trapphuset träffade hon på en granne och sa "Visst har jag fin klänning?! Jag ska ha den på Lördag också för då är det bröllop" haha hon syftade såklart på Madde och Chris bröllop. Igår kväll satt hon och kikade på live-sändningen på tv det var minsann lite små spännande.


Kommentarer
Kim

vilken fin blogg du har :)

Svar: Tack så mycket! :)
Caroline Nilsson

2013-06-09 @ 11:31:17
URL: http://kiimm.blogg.se/
Malin

Gud så fin klänning, vart är den köpt?

Svar: Klänningen har hon fått ärva av min kusin. Jag tror den är sydd av någon privatperson den går alltså inte att köpa i någon affär :)
Caroline Nilsson

2013-06-14 @ 11:13:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0