Bröllop.

 
Givetvis satt man spikad framför tvn för att se vigseln mellan Madde och Chris. Det är något speciellt med kungliga bröllop. Så vackert, och lilla Estelle vilken gullig tjej. Många gillar ju inte det här med kungligheter men jag tycker det är kul. Man får ju något fint att titta på och så händer det något i landet. Dom har ju så fina kläder och accessoarer. Inte hade man då tackat nej till att gå på ett sånt där bröllop.
 
Vi åt bröllopsmiddag i mammas trädgård, grillat! Sen fortsatte vi att sitta spikade i soffan hemma hos mamma. Grabbarna var väl föga imponerade haha. Men dom satt då där. Sen så for karln ut och fiskade för tredje kvällen i rad och jag fick besök av Camilla :) vi satt på balkongen och drack kaffe och snicke snacka en smula, himla härlig kväll. Dock missade jag ju slutet på live-sändningen av bröllopet men jag får väl läsa ikapp mig i tidningarna. Imorn lär man köpa papperblaskan och läsa lite smaskens från kungahuset lär ju stå endel om bröllopsfesten och annat spännande ;) Det bor minsann en litet tant i mig.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0