Dålig uppdatering.

 
Oj vilken dålig uppdatering jag bjudit på, på senaste. Vi lever och njuter av dagarna. I helgen var vi och fiskade med barnen på eftermiddagen sen grillade vi i en liten "grillstuga" senare på kvällen for vi iväg utan barn och fiska. Jösses så rogivande det är att stå och kasta och veva och vänta på att det ska nappa. Det är kul även om det inte nappar, så härligt att få komma ut i skog och natur.
 
Jag var så sjukt snygg när vi fiskade hade mannens byxor och tröja, mina snygga gummistövlar och så handväskan haha. Vart skulle jag annars förvara mobil och annat som skulle med ;)
 
Snart är det midsommarhelg och jag jobbar hela helgen 35 timmar. Men jag är inte bitter för det, kosingen rullar ju in därefter. Vi hade ändå inga speciella planer, jag lyckas alltid få "äran" att jobba högtiderna.
 
Hoppas alla får en härlig midsommar iallafall!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0