Trädgårdsmästare.

I Torsdags åkte mamma och Lilla E till Stockholm och jag fick ett väldigt viktigt uppdrag, närmligen att hålla mammas trådägårdsblommor vid liv. Hujjeda mig ett sådant uppdrag för en som är född med helt ogröna fingrar. Jag har sovit i mammas hus hela helgen eftersom att jag har jobbat natt så blommorna har jag kikat till varje dag. Hoppas mammsen blir nöjd ikväll när hon kommer hem.
 

Av bilden att dömma så har jag ju iallafall inte varit helt oduglig. Nu är det en hel veckas ledighet som vi har framför oss och vi har planer på att fara till Skellefteå och besöka Lilleputtlandet med mamma som förra året. Kika in Lilleputtlandets hemsida vettja. Både Freija och Loke tyckte det var jätte kul när vi var där sist så jag hoppas att denna gång blir lika uppskattad.
 
Jag har lånat ut min kamera till mamma så ni får minsann nöja er med instgrambilder.
 
Den här söta trötta kamelen träffade vi på i förra veckan då cirkusen besökte byn ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0