Äppelmums.

 

Han är som klämmig våran lillkille såfort man plockar fram kameran så ska det spexas. Här visar han upp en äppelklyfta och bilderna blev helt out of focus eller så blev det kanske som spexarn ville, vad vet jag ;) Idag på eftermiddagen vart det tänkt att Loke och Freija skulle få följa med gammelmormor på en liten tur på Lomtjärn, men Loke han är inte mycket för uteliv och har väl aldrig varit skulle man nog kunna säga. Han sitter mycket hellre inne. Han gillar inte alls kylan. Varför vara ute när det är kallt när man kan vara inne där det är varmt det är väl hans motto här i livet. Annat är det med stora syster henne skulle det inte röra i ryggen om det så var 30 grader kallt hon gillar att vara ute hon, men det är ju så alla är vi olika.
 
Hur som helst så gick dom då ut alla tre, men fort var dom tillbaks för att lilleman ångrat sig och ville in igen. Så han hade fruktstund inomhus medan Freija och gammelmormor fortsatte ute.
 


Kommentarer
Malin

Hoppas allt är bra & att du är på bättringsvägen :)
Tänkte höra med dej om du skulle vara sugen att ta på dej att fota mina vildar när du är fit for fight igen?

Tyckte Johannas bröllopsbilder var helt fantastiska!

Du kan väl fundera på det & vad du vill ha för det?

Svar: Halloj! Ja nu är jag nästan lika piggelin som vanligt :) Vet du jag har ju gjort mig av med min systemkamera, köpte en kompakt systemkamera istället som jag inte riktigt har hunnit lära känna ännu. Jag hade ju som tänkt att lägga det där med fotograferandet på hyllan så därför köpte jag en mindre kamera för mer "catch the moment" bilder ;) Men jag kan ju höra av mig när jag blivit lite mer kompis med den här nya bilderna sitter ju inte i kameran utan i fotografen ;)
Caroline Nilsson

2013-03-14 @ 07:37:31
URL: http://maaalinp.blogg.se
Malin

Hör gärna av dej :)

2013-03-16 @ 17:38:59
URL: http://maaalinp.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0