Blä!

Arg. Irriterad. Frustrerad. Ont. Snurrig. Har inte sovit på 2 dygn. Illamående.
 
Vad fan har jag gett mig in i? Önskar inte min värsta fiende det här. Jag är så jäkla påverkad av all tabletter så det ger motvänd effekt. Jag kan inte alls sova och är inne på andra dygnet nu. Det snurrar över allt. Det trycker över hela bröstet, ungefär som att ha en elefant sittandes på det, men hela natten har jag då lyckats ta mig upp själv för toabesökt osv. Jag försökte sova på soffan först men jag tog med mig alla grejer till sovrummet och nu har jag suttit/legat här i flera timmmar utan en blund. Jag kan somna korta 10 mins nappar men inget mer. Gaah!
 
Blir som lite irriterad på den där jävla kliniken också som ska skicka hem en såfort. Jag hade nog gärna sovit över. För det har inte varit en rolig natt med illamående och allt man är ju orolig också.
 
Nä hörni, på återseende!


Kommentarer
Dessi

<3

Svar: <3
Caroline Nilsson

2013-03-03 @ 06:56:25
URL: http://desireeberg.blogg.se
Johanna

Det kommer gå bra.. Vänta ut det bara.. Tänker på dig!

Svar: Haha aaah jag väntar... ;P
Caroline Nilsson

2013-03-03 @ 09:12:02
URL: http://johanaj.blogg.se
Lovisa

Hör av dig om du behöver hjälp med något! Kram!!

Svar: Tack Lovisa det ska jag göra :)
Caroline Nilsson

2013-03-03 @ 13:19:47
Jenni

Ja det där med att få sova typ sittandes var min bästa vän dom första dagarna. Ta Ibuprofen, dom hjälper bättre än Alvedon tycker jag. Själv var jag på VC idag, har lyckats få infektion i den nyopererade tutten. En penicillinkur på 7 dagar bör råda bot på det. Har sån jävla otur jämt >.< Bröstet är hur stort som helst just nu, men det känns redan bättre tack och lov.

2013-03-03 @ 16:38:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0