Det vankas Fredagsmys.

Jag är nog den mest känslomässiga människan som går i ett par skor. Blir jag rörd gråter jag, är jag glad gråter jag, är jag ledsen gråter jag, är jag arg gråter jag. Ja, jag är väl så där överkänslig som man tydligen kan vara. Såg ett program på tv4play ikväll och tårarna rullade ner för kinderna.
 
Undrar just om det är bra att vara såhär känslomässig, jag menar man måste väl ändå dra en gräns för det här gråtandet. Närå här har ni mig den vandrande tårkanalen ;)

Idag tog jag helg, imorgon ska jag och lilltjejen packa och bege oss iväg på äventyr. Freija längtar som tusan, hon har nästan lyckats tjata hål i huvudet på alla familjemedlemar under eftermiddagen och kvällen. Hon ser verkligen fram emot vår lilla tripp och det gör jag med. Baddräkten har hon packat ner, armpuffar och badring, så det lär bli endel plaskande för hennes del. Jag ska också packa ner bikinin och hoppas på att få bada lite bubbelpool. Vi åker imorn och kommer hem på Lördag så något långvägars blir det ju inte, utan det blir alldeles lagom, mysigt att få ha lite mor och dotter mys i 24 timmar.
 
Trevlig helg på er!


Kommentarer
Nathalie

Men åh. Jag är precis likadan.. Har fått höra att jag är överkänslig hela mitt liv men jag blir bara irriterad när folk säger så. När jag är ledsen och gråter "äsch natta gråter ändå helatiden", bara för att jag gråter helatiden betyder det inte att jag inte känner något när jag gör det liksom. Vi är inte överkänsliga vi är högkänsliga. ;) Och det tycket jag är något fint.

Jag vet inte hur du funkar utöver gråtandet, men läs lite om HSP. Gav mig massa svar om varför jag är som jag är (ingen störning eller något bara ett personlighetsdrag). :)

2013-03-22 @ 15:10:02
URL: http://nattstad.se/nkn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0