Det var väl ett j*vla gnäll!

 
Carola och Främling passade på att fira sitt 30 års jubileum igår på finalen av Melodifestivalen och jösses vilket liv det blev därefter varenda en hade en åsikt. Jag kan hålla med om att klädvalet inte var speciellt smickrande, men hon kanske inte har fått vara med och välja själv. Det kansker är någon super stylist och designer som skapat plaggen, dessutom ska det väl vara en lite modernare design på den dress hon hade för 30 år sedan färgen är ju nästan densamma.
 
Jag fick iallafall ståpäls framför tvn när jag såg och hörde henne få hela Friends arena i gungning och alla sjöng främling i allsång. Magiskt. Jag menar Carola är alltid Carola. När jag var liten var hon min största förebild. Jag vet inte hur många timmar jag har stått framför spegeln och sjungit hennes låtar i min barndom. Jag har många positiva och glada minnen till hennes låtar. Hon är en fin människa. Fast liksom många andra tycker även jag att hon kunde ha hållt sig till orginal versionen av låten och inte köra en nymoderniserad mix. Främling ska vara som den alltid har varit, så det så.


Kommentarer
emma

jaaa jag älskar mitt vardagsrum nu hehe, men det är lite mer grejer som ska förändras, men vi tar lite i taget ;) o lampan e såååååå fin!
Japp funkar perfekt att komma in här nu :)

2013-03-11 @ 11:22:49
URL: http://emmapelosio.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0