Freija 5 år!

 
Idag fyller våran tös 5 år!
 
Vi gick upp tidigt imorse och städade och fejade innan gästerna skulle komma klocka 13:00. Har ju haft fullt upp med jobb hela påskhelgen så städningen fick falla på idag. Lillan fick alla paket på engång på morgonen av oss. På första bilden ovan ser ni vad hon fick, plus ett Rapunzel spel till hennes Nintendo ds. Nöjd tjej! :) Vill jag lova. Av mormor fick hon en dagbok som hon nu hela tiden vill att vi ska skriva i tillsammans. Hon har skrivit upp vilka gäster hon har haft och vad hon har fått i paketen.
 
Att fylla 5 år tyckte hon egentligen inte var så speciellt utan hon ser mer fram emot den sjätte födelsedagen om ett år. När man säger tex "Tänk att du är 5 år nu!" då säger hon "Ah men nästa gång blir jag 6 år och får äntligen börja skolan" Det är en stressad dam som gärna vill börja skolan nu, nu, nu!
 
Bilder från själva kalaset har jag i vanliga kameran så vi får se när dom kommer upp. Har en massa bilder i kameran från förra helgen också men kommer mig liksom inte för att lägga in dom i datorn. Man blir lite små lat när man har instagram ihopkopplat med bloggen, attans! Det blev himla fint i kidsens rum med skrivbordet, där kan Freija sitta i lugn och ro och måla, rita, klippa, klistra och pärla.
Tack alla ni som kom och firade Freijas dag med oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0