God morgon!

Sitter på jobbet i skrivande stund och har en liten frukost-rast. Igår var vi upp till Haparanda för att köpa Freijas födelsedagspresenter. Skrivbord, skrivbordsstol, papperskorg och lite pennor och fina papper. Nu fattas bara en skrivbordslampa. Barnen var med på resan så jag fick lura Freijsan att jag handlade till jobbet, så nu säger hon att hon måste få komma och hälsa på mig på jobbet och rita och måla. Haha :) man får faktiskt lura barnen i rätt syfte.
 
Vi var även in på lite andra affärer när vi ändå var där jösses så mycket extrapriser dom hade överallt, men jag höll hårt i slantarna och slösade inte en krona i onödan. Vi var in på Barnenshus och kikade, Freija kärade ner sig i Lego Friends så det önskar hon sig i födelsedagspresent om någon vill ha ett tips! Hon har inget av det så hon önskar sig allt, hehe. Fattar inte varför Lego, små färglada plastbitar ska vara så jäkla dyrt! Lådan är jätte stor och så är det bara några få bitar i den. Man måste ju ha hur många bitar som helst för att kunna bygga och leka ordentligt med det.
 
Freija kommer ha sitt kalas på Påskdagen den 31 Mars det är ju hennes födelsedag, en Söndag. Inbjudningar kommer ska fixa med det ikväll eller imorgon.
 
Nä hörni, kram kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0