Loveday.

 
Den här buketten kom min fina man hem med i förmiddags. Dom doftar underbart. Riktigt stora och väldoftande rosor. Tänk att vi varit tillsammans i 8 år idag och varit husband & wife i 1 år. Tokigt så fort tiden går. Vi har inte firat något speciellt då jag går här hemma i nervösa tider inför min morgondag. Ska stiga upp klockan 05:00 och genomgå ytterligare en Descutandusch innan min op. Descutantvätten var verkligen en volymboost för håret haha det står jäklar rakt upp från rötterna för att det slet så mkt på håret. Det lär bli inpackningar sen för det var inte i den positivabemärkelsen det blev volym snarare trollhår.
 
Ni lär väl kanske höra ifrån mig imorgon eftermiddag. Om inte annat så älskar jag er mina när och kära!
P.S Freija och Lokes Shopping kommer upp om någon dag eller så. Det har varit så mycket på senaste.
 
 


Kommentarer
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Ja visst då, och värme för "bröna" kommer ju behövas nu i kylan så :)

Svar: Ohja för mjölkstockning vill man inte ha! ;(
Caroline Nilsson

2013-03-02 @ 12:16:11
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0