Lugnt och fridfullt nästan jämt.

"Det är så lugnt och fint i Älvsbyn, här händer aldrig någonting"
 
 
Under den tiden jag har bott här tycker jag ändå att det har hänt både det ena och det andra. Även om det inte sker otäckheter varje dag så händer det iallafall då och då, men ingen plats i världen är väl imun mot brott och dylikt. Stod i köket och skulle brygga mig en kopp kaffe när jag såg hur många poliser och ambulanspersonal som cirkulerade utanför fönstret i förmiddags, klart man blev nyfiken...


Kommentarer
Felicia - Mamma till Melwin ♥

Fy vad läskigt! Håll er inne! ;)

Svar: Att vi gjorde! Vi hängde dock i köksfönstret större delen av dagen, barnen tyckte ju att det var kul med polisbilar, ambulanser och polishelikopterna.
Caroline Nilsson

2013-03-26 @ 20:12:48
URL: http://feliciasbebis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0