Min gullan.

 
Igår när vi var på Barnenshus så tog Freija ett reklamblad med en tävling där man kunde vinna massor med Lego Friends. Tävlingen gick ut på att man skulle avsluta en saga på Legos hemsida, så nu har Freija med hjälp av mig skrivit en liten saga och skickat in. Hon berättade vad jag skulle skriva. Så nu håller vi tummarna. Hoppas att dom har lite överseende med att 5 åring inte skriver en saga på flera sidor som en 11 åring kanske skulle göra. Alla ska ju ha en chans att vinna tycker jag.
 
Annars kan jag varmt rekommendera Legos hemsida. Det finns massor med videoklipp och spel för barn där. Freija gillade sidan massor hon sitter i skrivande stund med hörlurar framför mannens dator och kikar på videoklipp och sjunger för full hals :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0