Älskade unge.

 Igår var Freija i sorg. Jösses hon grät så hjärtskärande så det var inte klokt. Hennes bästa kompis från starten på förskolan flyttade tillbaks till sitt hemland Azerbaijan idag. Hon var så söt Freija när hon beskrev det "Hon ska flytta till de landet där hennes mormor och morfar bor där dom har sol, varmt och fina grönsaker!" Haha mitt i allt det sorgliga började jag såklart skratta åt hennes beskrivning. Jag tycker det är jätte jobbigt med sånna här situationer jag känner med henne så mycket så jag vill gråta själv. Lilla hjärtat mitt ♥ Blomman på bilden fick hon av vännen som flyttat. En evighets blomma som aldrig vissnar.


Kommentarer
Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Men åh så sött!

Svar: Det var så sorgligt :( Hoppas verkligen hon blir sådär tight med någon annan för dom hade verkligen en fin vänskap.
Caroline Nilsson

2013-05-18 @ 15:25:11
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0