Doktor Google.

I Tisdags när jag vaknade upp ur min skönhetssömn så hade mina underarmar blivit invaderade av en jäkla massa prickar, kliande, irriterande prickar. Än är dom kvar men inte alls i samma utstreckning. Har googlat massor om Soleksem som det ju heter så nu har jag beställt hem lite nya solprodukter också som tydligen ska innehålla ett bra skydd för det i solen som framkallar soleksem. Jag la ut två bilder på Instagram på mina prickar och Doktor Instagram satte igång och spåna. Allergi? SKABB?! eller bara vanligt soleksem. Det "roliga" är att jag är inte ensam om soleksemet två andra tjejer fick precis likadant samma dag och allt. Det måste vara ett by-syndrom, eller så är det bara resultatet av de soliga dagarna vi fått njuta av ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0