Frustrerande!

 
Om det är något som är frustrerande så är det att inte få någon sömn när man har jobbat natt. Grannen får fönstrena bytta och det lever djävul utanför fönstret. Igår var det någon som spelade Iron Maiden på högsta volym utanför fönsret. Nä från och med imorgon är det jag som förflyttar mig hem till mammas källare igen och sover där. Sömn är fasen A och O om man ska orka jobba natt. Jag har tre nätter kvar...
 
Gnäll, gnäll, gnäll...
 
Förresten så vill jag också ha nya fönster när vi flytta in för över 2 år sedan så sa dom att vi skulle få det... grannen som fått nya fönster nu har bott här i typ 2 månader, undra om hon också hade sprickor i vardagsrumsfönstrena (?) Det har vi ;) Sen är fönstrena tunna som skithuspapper också så man hör ju jäklat allt igenom dom. Nä nu fåre vara nog med gnället Tack och Adjö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0