Irriterande!

Vårstädning hos mormor på Lövis igår.
 
Nu har inte Bloglovin fungerat på flera dagar, det är en smula frustrerande då man följer sina favoriter där igenom och nu inte får upp de färska inläggen i nyhetsflödet! Orka liksom sitta leta efter nyskrivna inlägg. Nä Bloglovin SKÄRPNING! Jag vill kunna läsa mina favoritbloggar som vanligt.
 
Påtal om annat igår hörde dom ÄNTLIGEN av sig med min remiss. Det var på tiden, (tiden, tiden... som i Ronja Rövardotter, ekoooo) Nä men äntligen bara åtta månader senare hej vare går dom jobbar verkligen så det brinner i knutarna. Nä nu ska vi inte vara sånna man ska vara glad att dom nu hört av sig och att jag fått en tid. Tack för den. Nu ser det bara ljust ut framöver hoppas jag :)
 
Trevlig Tisdag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0