It's Freaky Friday!

Imorse gick jag av, tror det är första gången i min karriär som jag jobbat 4 nätter på raken och nu är det bara till att vänja sig. Men nu är jag långledig, så skönt! Tror aldrig jag längtat så mycket efter ledighet. Sitter fortfarande i sängen, bloggar från paddan Och dricker kaffe. Jag skulle ju visa er skodöden också ja... Wait for it, Wait for it...
 
REDO? Här kommer dom.... *Trumvirvel*....
 
 
 
Världens finaste gummistövlar från märket Miel Chic Antique. Det var kärlek vid första ögonkastet, KÖP MIG skrek dom små liven... Men jag förmådde mig inte att ta dom till kassan då, istället så fick jag dom av mannen dagen efter ;) ibland har man liksom tur. Nu har stövlarna plaskat i vattenpölar, varit i ett stall och trampat hästskit, ja dom verkar tåla de mesta mina godbitar. Tänk att man kan bli så kär... I skor! 
 
Och ja jag vet att det står gunmistövlar på bilden, det bjuu jag på ;) Trevlig helg pà er alla out there, jag hade definitivt tänkt att ha en sådan. Ikväll blir det film och mys med familjen. Sune i Grekland om morsan själv få välja. Har hört att den ska vara ganska bra, jag har varit skeptisk men jag ger den en chans.


Kommentarer
Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Jo, tack bara å hoppas :) Den söker ju fortfarande så vi vet inte än.. Usch så hemskt, men nu har vi iaf lärt oss. Nu blir det kopiering på en gång hädanefter.

Trevlig helg!

2013-05-03 @ 17:42:11
URL: http://idamli.blogg.se
Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Jaa, det är ju bland det värsta att förlora bilder och minnen.. det går ju liksom ALDRIG att återskapa på något sätt. Och speciellt inte förlossningen.. huvva.

Trevlig helg :)

2013-05-03 @ 22:23:34
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0