It's Sunday med sol.

 
Då har gårdagen passerat. Det blev middag med 13 pers, på lövis. Grabbarna eller ursäkta studenterna hade fixat en liten tiggarburk inför kvällens cruising i Pitstan. Robin var snäll och slängde ner kortet + kod och körkort haha. Tobbes bonuskort på Apoteket var dock inte så eftertraktat ;)
 
På kvällskvisten fick jag och mannen barnvakt till kidsen så vi kunde fara en snoa till Pitstan vi också. Jösses vad mycket poliser och berusade ungdomar, man behövde inte en lukta på korken för att må dåligt i deras ställe. Men jäklar vad poliser och folk det var. Våran bil var nog nyktrast i stan jag zippade på en Ramlösa och Micke i baksätet zippade på en Loka citron ;) hehe men vi hade sjuk kul iallafall. Fanns ju så mycket att se på. Fick ett sms av Dessi om det var några snygga bilar, hm... Merca, Volvo och sen kan man räkna finliret på fingrarna.
 
Vi var då hemma innan tolv, då kröp vi till kojs med kidsen, sista snurren på cruisingen tog fan över en timme att åka, det stod i princip stilla på vägen. Då var det dags att ge upp. 
 
Idag är det Bilbingo premiär eller BB-premiär som jag skrev på Instagram ;) fatta duttpennorna kärringjäklar för nu kör vi, i år är vårat år, jag känn dä på määä in i benmärgen bah!


Kommentarer
Ida

nej! vad kul med bilbingo.. :-) vann ni något?

Svar: Jo super kul! :D jag vann 500 kr skulle egentligen varit 1000kr men då tuta nån mer så vi fick dela :P
Caroline Nilsson

2013-05-05 @ 22:13:41
URL: http://rockinshoes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0