Klippkort!

Från att få ha kämpat om tid och rätt hjälp på VC så har man näst intill klippkort nu ;P herre jisses vilken hjälp man får nu helt plötsligt, kanske var det mitt samtal till chefen som gjorde susen. Det tackar vi allra hjärtligast för. Idag är min sista lediga dag, sen jobbar jag helg. Men denna helg är bara två dagar istället för tre. Känns grymt ;) Vilket jäkla dunder väder vi har blivit välsignade med, är ju inte utan att man blir lite orolig. Såhär vackert nu, vad händer då sen? Ja man hoppas givetvis att det ska hålla i sommarens alla månader. Läste nånstans att någon spågubbe spått en varm och vacker sommar, det hoppas jag verkligen stämmer. Det är vi ju värda efter förra årets väderflopp.
 
Nä nu måste jag klä på mig, barnen sitter redo och väntar på att få gå hem till mormor och göra en repris på gårdagen, bada, vattenlek och må gott i solen.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0