Så härligt väder!

 
 
Pluspoäng till mig som orkat fota med kameran idag ;) Kan ju räkna på fingrarna hur många gr jag har använt den lille kompakta systemkameran som skulle sitta så fint i fickan vart man än gick ;) haha. Men här har ni två bilder. Rykande färska, vi har varit ute på gården hela dagen med undantag för att jag har hälsat på Johanna på förmiddagen och barnan har varit på förskolan sina 3 förmiddagstimmar. Nu är dom långlediga fram till Måndag. Själv har jag fortsatt ledig fram till Fredag em då jag går på min helgnatt klockan 16:00. Hoppas vädret håller sig såhär fint tills dess. Om en stund kommer mamma och Lilla E på palt hos oss. Mannen är så duktig i köket ;)
 
Kram♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0