The Hooligans.

Bild nummer 1. Trött moder efter en tuff match på stan 2 mot 1 liksom hur orättvist fåre bli?
Bild nummer 2. Huliganerna, glass skulle dom minsann ha, då duger man!
 
Igår tog jag och kidsen bussen till stan. Premiär utan barnvagn, tänkte väl att nu är lilleman väl ändå tillräckligt stor för att gå, ja visst är han det men i kombination med sin storasyster så spelade dom i en helt annan liga än mig eller vi skulle väl kunna säga att dom supportra ett helt annat lag för mot mig så var dom rena rama huliganerna. Loke släpa runt Freija mellan klädhyllorna och jag vet inte hur många gånger jag fick tjata, tjata, tjata. Jag hatar att tjata, barnen hatar att lyssna på tjat... Usch jag var helt slut och har aldrig blivit på lycklig som just igår när min älskade man kom körandes med "Märtan" och plockade upp oss. Prisa gudarna världens bästa pappa kommer till undsättning...
 
Ja i det stora hela fick vi då med oss det vi skulle från stan. Kläder till lilleman och självklart dök det ner kläder till stordamen som inte ens skulle ha nåt också. Hon väntar ju paket som verkar dra ut på tiden dock. Jäkla H&M ena gången är dom hur snabba som helst och andra gånger så dröjer det veckor och leveransen bara ändrar datum hela tiden, det hinner väl bli höst innan det där paketet kommer.
 
Jag tänker då inte åka till stan igen med dom däringa två, bevare mig väl!!! Isåfall blir det tvångströja, hänglås, syskonvagn, koppel och nästintill munkavel ;) hehe... hoppas att ni förstår ironin är väl lika bra att påpeka det då man inte vet vilka som sitter där ute och läser!
 
Snart ska vi traska till lekparken och möta upp fina vännerna. Underbara lekparken♥
 
Vardags matematik...
Lekparken + barn = Mycket barnvänligt!
Stan och köpcentrum + barn = Mamma och barnplågeri...
Stan + ensam mamma eller mamma med vän = Njutning!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0