Tid är så värdefullt.

 
Vilken underbar helg vi har haft. Barnen var lediga i Fredags och vi firade vår sista helg tillsammans innan mannen börjar jobba igen.Vädret har verkligen varit underbart! Jag har bott i min bikiniöverdel och jeansshorts. Vi har tillbringat nästan all tid i mammas trädgård. Tyvärr har mamman jobbat men bröderna höll oss sällskap.Vi har spelat kubb hela familjen. Både Freija och Loke älskade det och Loke riktigt levde sig in i spelet. Sen har det börjat grönska ordentligt och det har jag kännt av tårarna har sprutat hela dagarna. Jäkla pollenallergi! Så ser ni någon gråtande dam på byn så är hon inte ledsen hon är allergisk!
 
I N S T A G R A M B I L D E R
 
Följ mig gärna CarolinevNilsson.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0