Tlött sej!

 
Oj så trött man blir efter 2 heldagar i solen. Imorse for vi ut vid 10:30 och kom in först vid 18:30 med undantag för att vi gick in och snörde ihop middagen som idag bestod av pastasallad. Hade möte på jobbet idag också men vi hade sån tur så vi fick sitta utomhus och ha mötet i solen.
 
Igår såg dagen nästa precis likadan ut, man blir verkligen lycklig och trött av det här vädret. Älskade underbara försommar. Jag har två dagar kvar på min ledigvecka så det ska njutas i massor. På Måndag går jag på en veckas nattarbete igen jag är verkligen lyckligt lottad som har ett sådant bra schema och barnen är glada som får vara lediga så mycket. Dom blommar verkligen i värmen, dom njuter för fullt, älskade ungar! Haha detta låter verkligen som ett fluff, fluff rosa moln inlägg men jag är är då fan värld lite fluff, fluff efter min tuffa höst och vinter. Livet har verkligen upp och ner gångar men just nu är det så jäkla bra som det bara kan vara. Så jag får fasen skryta en smula ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0