5 års besiktningen.


Ja, då har vi varit på BVC och utan Poliovaccin blev vi då ungen sprattla som en galning, skrek och sprang iväg i korridoren och gömde sig under ett bord. Fick en ny tid på Onsdag. Jag hade till och med lovat henne en belöning om hon skötte sig fint men inte ens det var lockande när sprutan kom på tal.
 
Hon var iallafall 106 cm lång och vägde 18,9 kg.
 
Sköterskan sa "Åh du kommer bli lika lång och ståtlig som mamma" Haha var det dagens skämt eller jag är inte lång jag är ju bara 1,58 cm ovan marken. Men sköterskan tyckte jag såg sååå lång och ståtlig ut.
 
Sen fick hon göra om hörselkontrollen som hon egentligen skulle gjort på 4 års kontrollen och öronen funkade perfekt. Skönt att veta då man ibland kan undra ;) Hon är verkligen Lotta på Bråkmakargatan våran tös, envis som en gammal åsna ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0