Äntligen.


Kan vi bocka av det sista kalaset för lilleman. Nu har han haft sin kalas och allt är frid och fröjd till om 2 veckor då min lillebror fyller år och jag ska tydligen styra upp nåt där också ;) Förresten så tänkte Loke sluta fylla år nu här vid 4 års ålder för han vill inte ta någon spruta när han fyller 5 år som Freija ska göra IGEN nu på Onsdag. Mannen får vara hemma från jobbet för att gå med henne och ta sprutan det är inte ens någon idé att jag försöker traska dit med henne har hon bestämt sig så har hon så nu får pappan i huset sköta det där denna gång.
 
Idag hade Lilleman sina småvänner här det var Ella, Anselm, Olivia, Gry, Emilia, Ida och Alva snacka om fullt hus när kidsen lekte och sprang runt alla barn hade ju även med sig mammorna så ja vi har haft det vi har gjort i eftermiddag super kul att alla kunde komma! Tack för presenterna
 
Nu är jag ledig med barnen tills på Fredag sen vankas det jobb hela helgen. Så vi ska njuta av dagarna tillsammans och kanske pyssla lite med nå pyssel Loke fick i present. Hösten hänger i luften och det är inte alls särskillt varmt ute man får pälsa på sig om man ska vara ute och leka.


Kommentarer
Madde

Herre min je vilken snygg all'e 😜

Svar: Haha eller hur, undrar just vart det kan vara... ;)
Caroline Nilsson

2013-09-30 @ 19:57:50
johanna

så fin höstbild!

Svar: Visst var den :)
Caroline Nilsson

2013-09-30 @ 20:34:10
URL: http://mixband.blogg.se
Malin

Tack så mycket för din kommentar hos mig :) det värmer att höra att så många tyckte om mina tavlor, vilka fina bilder du bjuder på i din blogg

Svar: Tusen tack!
Caroline Nilsson

2013-09-30 @ 23:13:49
URL: http://joyforhome.blogg.se
Anita

Vacker bild :D

Svar: Tackar! :)
Caroline Nilsson

2013-10-01 @ 09:16:50
URL: http://siliiins.blogg.se/
Tea

Vilken härlig bild :D

Svar: Ja visst är den alltså! :)

Kram

2013-10-01 @ 19:03:15
URL: http://teajohnsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0