Back to work.


Idag startar jobbveckan igen.
 
Så nu är det jobba, sova, äta och umgås med familjen på kvällarna som gäller. Denna vecka är jag dock ledig en utav mina nätter då jag ska på BVC med lilltuttan tidigt på Fredag. Sen fyller ju Lilleman år på Torsdag så då vill jag ha hem barnen tidigt från förskolan så vi kan mysa, öppna presenter och äta tårta. Den här veckan är verkligen fullspäckad med roligheter och jobb. Det gäller att få en fin balans mellan alla måste och roligheter.
 
Hoppas ni får en fin vecka! Jag har massor med bilder att dela med mig utav under veckan så ni lär inte bli utan blogginlägg iallafall det lovar jag er. Kram kram


Kommentarer
Linn Strömberg

Låter som en härlig vecka även om du har mycket att göra :D

Svar: Ja absolut! :)
Caroline Nilsson

2013-09-23 @ 15:39:25
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Josefine Anerland

Vilken fin bild!
HOppas din vecka blir superbra!

Svar: Tack detsamma :)
Caroline Nilsson

2013-09-24 @ 09:01:35
URL: http://josefineanerland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0