Döden.

Loke & Freija funderar på promenaden över kyrkogården...
 
Loke - "Man dör när man är gammal. Du är ju gammal mamma!"
 
Freija - Jag är ju inte ens 10 år man dör när man är typ 45!
Du ska väl inte dö mamma?
 
Jag - Alla ska vi dö men det är länge kvar hoppas jag.
 
Ja vad ska man svara egentligen? Själv tycker jag det är bäst att tala sanning från början varför ljuga. Att vandra över kyrkogården påväg hem till Camilla kan verkligen sätta griller i skallen på älsklingarna. Loke brukar säga "Jaha, och här BOR döden" när vi traskar förbi "Sover döden under jord?" Tänk så många funderingar som finns i så små människor. Mammas och pappas älskade små♥
 
 


Kommentarer
Therese

ja.. vad svara man på det?! Hahaha ;-) ungar, vi har alla varit en :-D

2013-09-01 @ 19:51:14
Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Men nååh, så sött ;)

--

6års alltså? Så det skiljer ett år mellan dina småttingar? :) Ja, nog tänker jag mig ett syskon till Elton i framtiden om man vill och kan då :) Det är 3 år mellan mina syskon och även mellan thomas och hans syster.. kanske att det blir nå sånt ;)

2013-09-01 @ 23:17:46
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0