En skrik & gap helg.

Fotograf: Freija Nilsson.
 
Jag skulle kunna ljuga och hittapå att vi haft en uuuunderbar helg i Pajala med Fredagsmys och Lördagsmys och så himla purr purr men FY SJUTTON vilken h-vetes helg med trotsiga barn. Dom har verkligen sugit musten ur oss alla. Skrik, bråk och protester från tidig morgon till sen kväll. Bläää! Låt denna trotsperiod gå över snart. Det går verkligen i perioder det här med trots och idag har det tame tusan inte varit något bättre på hemmaplan heller det gnälls och protesteras fast man försöker att inte tjata och vara dem tillmötesgående. Det är som att dom har bestämt sig för att vara tvärsöver mot allt jag säger.
 
Alla barn måste väl hamna i trotsen någongång det kan ju inte bara vara mina som skriker och gapar som om det vore på liv och död varje sekund och minut. Bevare mig väl om skinkan hamnar på sniskan på morgonmackan eller om glaset inte fylls upp med belåten mängd.
 
Mannen verkar då haft en riktig semesterhelg i skogen med en arbetskamrat, men det var han värd.
 
Bortser man från all trots och skrik så hade vi iallafall trevlig jag och mamma. Vi promenerade längs Torneåälven och hösten hade verkligen Pajala i järnhand. Så himla vackert längst promenadstråket vid älven. Löven på träden var alldeles gula och skogen var så vacker. Har tagit lite bilder som jag kan dela med mig utav senare. Bilden ovan har dottern fotat på mig jätte fint♥


Kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film

söt bild

Svar: Tack tack :)
Caroline Nilsson

2013-09-10 @ 12:32:03
URL: http://efji.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0