Helgen på Insta.

 
Jag har mest fotat med telefonen i helgen då vi befunnit oss på en weekend i Skellefteå. Åh så härligt vi har haft det. Både i Fredags och igår bokade vi VIP Bastun där inne hade vi bastu (som i namnet) ångbastu/dusch och en egen jacuzzi riktigt mysigt i Fredags hade vi barnen med oss till vippen men igår fick dom vara med mamma undertiden vi var där. Man känner sig som ett litet russin efter allt bad i helgen hehe. Igår åt vi även god buffé på hotellet och tant Nilsson tog sig en cider i jacuzzin, faktiskt en himla GOD cider annars är jag ju inte mycket för alkoholhaltiga drycker men den här smakade äppeljuice.
 
Barnen är super nöjda med helgen och det är vi vuxna med. Det blev även lite shopping på Fredagen då affärerna hade öppet till 21:00. Mannen tycker att jag är jätte duktig på att rulla slantar ;) Är väl fan om man inte vore bra på nåt liksom men pengar ska rulla det har jag hört av en gammal klok dam.
 


Kommentarer
Mikaela Bergström

Ser ut som en en supermysig helg :-)

Svar: Ja gud vi har verkligen haft det toppen! :)
Caroline Nilsson

2013-09-30 @ 11:18:16
URL: http://mrsb.blogg.se
felicia

sv: verkligen :)

2013-09-30 @ 11:35:57
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0